Hayata gülmeye çalışırken izlediğim her aşk filmiyle göt oluyorum.

Cumartesi, Haziran 18

Çilekli bir mim.Hem de kremalı.

Merhabalar.. Öncelikle daha önce böyle soru cevap mim yapmadığımı belirtmek isterim. Ve genelde garip ve saçma bi insan olduğum için bu yazılarıma da yansıyor.Bu nedenle bu yazımın da düzgün olmayacağını şimdiden belirteyim dostlarım.. Bu mimin konusu çilekle alakalı bi şey. Ve beni mimleyen kişi isee mementotototo.
Bunlar sorular;

1- Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadar?
  

Sanırım çitin yüksekliği 2,5 metre.Çünkü bu çilekler çok emek verilerek üretilmiş çileklere benziyor. Yani benim herhangi bi yerlere(dağ,kapı,ağaç,düz duvar vs.) tırmanma arzumla hiç bi alakası yok.


 2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

 Valla 2,5 metre tırmanınca epey bi yemiş olmam gerekiyor fakat biliyorsunuz malum tatil öncesindeyiz.Çilek de kalorili bir meyve. 5-6 tane yedim. Vereceğim kiloları düşününce 7.çileği ne kadar uğraşsamda yiyemedim

3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?

"Öncelikleee  o sesinizii bir indiriniz. Sakin olalım. Ben çileklerinizi falan çalmıyorum. Ödünçalıyordum sadece. Ve dikkat ettiyseniz az önce kelime oyunu yaptım ortam yumuşasın diye. Birde çilekleriniz çok güzel.Sanki dalından kremayla beraber büyüyor.Çok başarılısınız gerçekten"  falan filan ve daha da saçmalardım. Yani kötü bir şey yaparken yakalanırsanız melek gibi olmanız lazım. Yalakalık yapmak işe yarayabilir.

4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?

 Valla ilk yediğim 5 çileğin tadı çok güzeldi.Ama o son yediğim çilek.. Sanki çok güzel bir rüya görürken okul alarmı çalması gibi bir şeydi. Ağzımda tadı kalacak olan o son çilek.. Sanki çileği değilde direk küf yiyormuşsunuz gibiydi.İğrençti.Tabi izinsiz yedim diye bir şey olmasını bekliyordum ama bu biraz ağır oldu.Ve tabi bu macera sona erince de doktora gittim.Çünkü çilek yüzünden karnım ağrıdı. Ve doktor bana çilekten hastalık kaptığımı söyledi. " Çilekçalarsaniuz böyleolursunilirus" gibi bi hastalıkmış. Bir de el bileğimin röntgen filmini istedi.Çok saçmaydı.

Bakın yazının başında demiştim size yazımın düzgün olmayacağını. Olmadan bilmişim resmen. Boşuna üniversite sınavına hazırlanıyorum valla.Gidiyim bir falcı dükkanı falan açıyım.



5 yorum:

  1. Sen garip ve saçma olduğunu düşünsen de bence seni ya da yazı stilini tarif eden kelimeler daha çok "farklı" ve "sevimli" ... (:
    Bu arada 41.takipçimsin :))
    Önceden aldığım bir karardı bu ve bunu uygulayarak; sana ve bloguna 41 kere maşallah diyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Böyle düşündüğüne sevindim :) Farklı ve sevimli..
    Bak sen de benim 82.takipçimsin. Ben de sana ve bloguna 41x2 kere maşallah diyorum :D

    YanıtlaSil
  3. OLeyyyy! Demek 82'yim haa :) Gözüme çarpmadı da sanma hani, beni de 2'ye katlamışsın kız :P :D

    YanıtlaSil
  4. Ben o şekilde düşünmemiştim :D ama olsun önemli olan miktarı değil işlevi değil mi? :D

    YanıtlaSil
  5. Tekila fiyatları mı arıyorsunuz? Tıklayın: tekila fiyatları

    YanıtlaSil